en helt okej dag!

Gipsfiguren min, clownen, börjar på att ta form, och vi har faktiskt ganska kul när vi sitter där, så jag klagar inte ett dugg! fick inga resultat av sidsjödagen, de däremot klagar ja på!

till lunch idag vart de 4 små rätter, mumma! samvetet hann inte springa ikapp mig idag!
sov en liten stund när ja kom hem och sen klippte jag världens sötaste unge, huaa! så då vart de salong á la veronica här hemma igen, sara som skulle agera kaffeservitör stack, så så bra gick de!

nu börjar brottarträningen igen och jag ska försöka komma i form igen nu så jag kan börja tävla, de skulle va så hiiiimla kul, saknar det verkligen, men jag kommer inte ut på mattan i nån trikå förrän jag är i hyffsad form, kan ja lova! imorn drar träningen på trim igång på allvar, skönt de! så ja får nån ordning på vardagen igen, hua.

för er som inte vet vilken mobil jag köpte förra veckan så slänger jag in en bild på den!



de enda jag inte är nöjd med är tangentbordet, finns ingen t9 på telefonen och man måste fixa en massa för att få ner ett skandinaviskt alfabet. även bluetooth krånglar lite, men dom sakerna ska tela få fixa åt mig nån dag :)
GONATTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0