hejja johnbauer

Vi börjar terminen väldigt bra med två lediga dagar såhär i slutet av andra veckan, jag klagar inte ett dugg!
ska sova i jättemånga timmar inatt, gud va skönt!

Gipsmasken är klar, vilket betyder att estetveckorna (den roliga kursen) är slut, så nu på måndag börjar vi i skolan på riktigt, uschaaa! nästa onsdag äre dags för studenttävling igen, brännboll+ utklädnad, ska bli sviiiinkul :D

Ikväll stod aerobics på schemat och de var så hiiimla kul, ja va skitdålig men de var bra musik så man vart pepp!
har tränat 3 kvällar i rad nu, va stolt jag är!
Jag har hittat kanooonbra resa till mig och sara nu iallafall, ska bara visa henne den först och övertala henne att boka!


bjuder på bilder ifrån skolan idag! :)










GONATTT =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0