från och med du

idag kom inte tjejen jag skulle ha på kunddagen, så jag fick hoppa in som värdinna istället och torka produkthyllorna, inte så kul, men de är väl sånt som måste göras KANSKEEE!

jag och min massagefru gick an på varandra halva dan tror ja, huahua! men inte klagar man väl?!
fick ett samtal igår som gjorde mig lite extra glad idag faktiskt, tänk att den sån liten sak kan göra en hel dag bra?! syyykt är vare är!

jag är lite på dryg humör just nu, juste sara ska åka utomlands på söndag, och kvar blev jag, hur ska ja klara mig utan världens bästa sara?? :( vi ska iallafall äta krabbröra innan, de är världens godaste!
testa de; en liten rödlök eller en halv stor typ, och 2 krabbstick (heter surimi eller nått på ica tror ja) och 1 dl cream fraiche??? och 1 dryg msk majonäs! där ha ni det! rör ihop allt och klicka på en rostad macka med gurka, MUMMAA, de är min och saras favvo!

nu ska jag sova, så jag är pigg till imorn när jag ska ha naturkunskap, wihooooo, har inte ens gjort läxan, HE-HE

nattiiii! :D





hahahaha kanske man skulle ha bli brunhårig igen ;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0