historia a och naturkunskap b

hejsanhoppsan!

imorse hade jag samhällskunskap, fattade ingenting alls av vad vi skulle göra  så jag och sara letade resor och drömde oss bort ett tag, hade massagepaus med ellee sen åt vi lunch, efter lunch pratade jag med syv-pelle och bytte bort min formgivning mot historia a, som jag läser i princip själv i hela klassen, höhööö.. sen valde jag även bort engelskan mot naturkunskap b, så nu vart de helt annorlunda än va de skulle vara, men de är jag ändå nöjd med :)

syrran min har opererat sitt knä idag, så hon och mamma är inne på sjukhuset några dagar nu, och pappa inventerar på jobbet så han kommer hem sent.. gissa vem som ringde efter middagen idag då? jo vår mäklare  och berättar att vi har visning imorn 16.30, WIHO... kul med framförhållning, så då vart de bara att börja rensa eftersom man inte får ha nånting framme för honom typ, sara hann med att färga håret på mig också, och nu ja nattpaus, imornbitti kliver jag och pappsen upp och städar tiiidigt!!

dedär va väl allt för mig, ha en trevlig kvälll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0