i took the midnight train

usch va ja känner mig vek, ja hatar mest av allt i hela världen att vara sjuk!!!!
gick hem efter klasskortet och kursen idag, pallade inte att stanna och ha färgmodeller..
såhär svårt att andas har jag aldrig haft, och speciellt inte sådär länge :((

har suttit och kikat på slutaudition på idol idag, och michaela är fortfarande kvar, du är så himla söt och bra, de blir så himla kul att titta om de är någon man känner som är med! håller tummarna för henne imorn! =)

imorn tänker mamma dra med mig och ta en sån snabbsänka på vårdcentralen, klumpen i magen kom direkt, finns ingenting jag har sån fobi mot som spruter, huuuuuuuuugaaaaa!

nu blire lite the hills, sen sovdags!




 DETTA ÄR KÄRLEK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0