norrköping nästa!

Hejsan hoppsan! idag blev de helt cp med min kund, eftersom min kund var nathalies kund.. ja ni hör ju!
så jag fick ta och fixa frippan på läraren min, den hårdaste dessutom!! shitttt
men de gick skitbra färg, hon vart nöjd och tror att betyget är helt okej med :D

efter skolan klippte sara mig, så nu har ja fått bort lite slitet, äntliiiigen! så nu äre lite mindre skillanad på sidorna.. ena var ju mycke kortare förut. är fortfarande kortare på ena sidan eftersom jag vägrade att klippa mer på den "långa sidan" HE-HE

imorn eftermiddag åker jag till norrköping med öviks brottargäng, ska bli skitkul :D ska döma för första gången sen april, känns lite som att man har glömt bort allt xD så de lär väl bli rätt lugnt här på bloggen över helgen, inte för att ja är så mega bra att uppdatera i vanliga fall men :D

nu skriker ögonen efter lite sömn, och dom får väl som dom vill idag då! =)
nattinattii!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0