step up!

Vaknade faktiskt klockan 12.30 imorse/idag, så himla skönt! åt mammas fil-limpa som är såååå god och då var hela dagen räddad! sen hjälptes vi åt att rensa skoskåpet och mina bästa stövlar hamnade i soptunnan!! :(
sen for jag till sara och conny, fick se nybilen deras ;D hahaha

fick världens godaste middag, kroketter och lövbit, mummsss! och efter de bakade jag chockladbollar, sen bar de iväg på träning, idag blev de step up. ni som inte har testat de borde verkligen göra de, de är hur kul som helst, och svinjobbigt, man svettas jätte mycke!

imorn är jag ledig, så ja ska äta krabbröra till frukost med sara, sen ska vi på axfood med mamma och handla till träningslägret i helgen, sen ska ja till vårdcentralen och titta upp min sneda kropp, sen ska jag och sara städa hennes bil, många saker på schemat! och nu äre sovdax, nattinatti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0