svettigtjej.se

är vad jag är just nu kan ja lova! tränade först ett spinningpass på trim, for till brottarhallen, tränade småtjejerna och sedan tränade jag själv efter de, så nu är man lagomt slut, lär ju somna rätt fort ikväll.

dagen har varit rätt händelserik, sara kom vid 9 i morse, sen handlade vi mat med mamma inför träningslägret i helgen, sen hann vi inte på birsta innan jag skulle till vårdcentralen, så dit for vi när jag var klar där, köpte mig ett par mörkblåa converse, hyffsat bra att man kan handla på juniorstorlekar, blev 250 kronor billigare, pengar som ja kan lägga på nått annat kul!

försökte än en gång att fixa t9 på mobilen, dom fick inte till de den här gången heller, men nån på telia skulle ringa till veckan och förhoppningsvis fixa de! 

nu äre dags för mig att duscha, fika lite kvällsfika och sen lägga mig, imorn äre ju skola igen!
vill bara säga (vet inte om ja skrev de igår kanske?) att vi vann studenttävlingarna!!!!! WIIIHOOOOOO
fasen va bra vår klass är, de ska bli så jäkla kul att ta studenten med er tjejer!!!!! <3


idag bjuder jag tyvärr inte på någon smaskig bild, hoppas ni har överseende med de, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0