träningsdax <3

vart inge trim idag, utan självaste brottarmattan blev de, ska bli hur kul som helst, är så sjuuukt sugen på att börja igen, men vi får väl se hur de går med de :D

i helgen ska ja åka med linn och några till ner till norrköping och döma brottning, ska bli svinkul att träffa alla igen, och första helgen i november blire MEGA kul, då äre sveriges största tävling som ja ska döma, DÅ är alla där, ALLA, så jääääla kul!!

idag på historian vare skiiiittråkigt iallafall, saknar mina kära klasskompisar, huhu!
men jag gjorde ett par frågor, rätt nöjd att jag lyckades med de iaf...


 

Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå,
när du inte ser på, och genomskinlig grå blir jag, utan dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0